Nieuws

Nu verkrijgbaar: Yealink RoomPanel

Silke - 24 juni 2021

Eindelijk! We hebben lang moeten wachten maar nu hebben we bericht gekregen dat er voorraad onderweg is. Tijd voor een toevoeging aan de vergaderruimtes waar iedereen (ja, echt iedereen!) blij van wordt. Elke dag overzicht in wat er in welke vergaderruimte gebeurt en makkelijk te managen. De Yealink RoomPanel bestel je bij ons.

Bestel nu

Dankzij de Yealink RoomPanel in één oogopslag inzicht in wat er speelt

Het schermpje (RoomPanel) hang je op de gang naast de deur van je vergaderruimte. Dankzij het Ambilight die verkleurt (groen/rood/paars) kunnen jij en collega’s in één oogopslag zien of de ruimte bezet is of niet. De RoomPanel is verbonden met je Outlook agenda en met je Microsoft Teams agenda. Maar dit panel toont meer dan alleen de beschikbaarheid. Je kan namelijk zien hoeveel personen er op dat moment in de ruimte zitten en wat het onderwerp is van de meeting. Zo weet je of je even binnen kan lopen of niet. Daarnaast kun je via het RoomPanel ook een nieuwe boeking van de ruimte maken voor later op die dag of week. De laatste feature zijn wij echt blij mee. Is de vergaderruimte bezet op het moment dat jij je boeking wil plaatsen, dan kun je op de plattegrond op het RoomPanel zien welke ruimte in het pand er nog vrij is en deze vervolgens direct boeken. Voor veel organisaties is de Yealink RoomPanel een uitkomst als het om planning en gemak gaat. Toch verwachten wij wel een verschil in het gebruik ervan bij MKB-organisaties en corporate organisaties.

De Yealink RoomPanel bij MKB-organisaties

Een MKB-organisatie telt vaak tussen de 0 en 10 vergaderruimtes. Op zich is de bezetting daarvan nog goed te managen. Of je plant je meeting online in en boekt daarbij de ruimte, óf je loopt naar de ruimte toe om te kijken of deze vrij is. Last minute willen vergaderen en de vergaderruimte is bezet? Dan lopen medewerkers toch door naar de volgende ruimte om te kijken of die wel beschikbaar is. In deze organisaties zal het RoomPanel daarom met name dienen als reserveringssysteem.

Zo gebruiken corporate organisaties de Yealink RoomPanel

Grotere organisaties tellen veel meer medewerkers die verspreid zitten over verschillende afdelingen. Deze typen bedrijven hebben vaak ook meer dan 10 vergaderruimtes. Een (Teams) meeting inplannen doen medewerkers via Outlook agenda of via de agenda van Microsoft Teams doordat ze een beschikbare ruimte selecteren. Vergaderen in een afsloten ruimte wordt pas een uitdaging als dat op het laatste moment wordt besloten. Dankzij de slimme plattegrond op de Yealink RoomPanel is het mogelijk direct een ruimte te boeken die nog vrij is. Deze plattegrond toont ook aan waar je deze ruimte in het gebouw kan vinden. Simple as that.

Yealink RoomPanel bestellen?

Wil jij als een van de eerste in Nederland de vergaderruimtes aankleden met een RoomPanel? Dankzij de verbinding met Outlook en Microsoft Teams geeft deze slimme inzichten in de vergaderruimtes van jouw organisatie.  Bij ons kun je deze direct bestellen door contact op te nemen met sales.

 

Wist je dat we ook de volledige installatie kunnen verzorgen?