Vragen? Bel of mail ons

Verhuisbericht


Silke Algera
Silke Algera - 10 april 2021
We gaan verhuizen! Op ongeveer 5 minuten rijden van ons huidige pand zullen KNNS, nxtoffice en Cirkon huisvesten. De verwachting is dat we in kwartaal 1 van 2022 ons intrede zullen doen.

We gaan verhuizen! Op ongeveer 5 minuten rijden van ons huidige pand zullen KNNS en partner NXToffice.nl huisvesten. Dat betekent dat Wijchen wordt ingeruild voor het mooie Nijmegen en dat we van standaard kantoor naar experience center gaan. De verwachting is dat we in kwartaal 1 van 2022 ons intrede zullen doen.

Vaarwel huidige kantoorruimte

Als bedrijf hebben we de afgelopen jaren een forse groei doorgemaakt en zijn we veranderd. We hebben ons aanbod van producten en diensten uitgebreid en bewust een splitsing gemaakt tussen KNNS & NXToffice.nl. Het huidige pand past daarom eigenlijk al een tijd niet meer bij ons. We zijn frontrunner op elk vlak en dat willen we maar al te graag laten zien. Een verhuizing ligt dus helemaal in lijn met onze strategie. De volgende fase is aangebroken. 

Hallo experience center!

Het gloednieuwe pand is onlangs opgeleverd en we hebben de sleutel al gekregen. Aankomende maanden gaan we aan de slag met de inrichting. De nieuwe werkplek staat volledig in het teken van hybride werken. We hebben de flexwerkplekken, stilteruimtes en vergaderruimtes zo efficiënt mogelijk ingedeeld. Daarnaast hebben we ook, hoe kan het anders, extra aandacht besteed aan de technologie. (Online) vergaderen, het opnemen van webinars, podcasts en presenteren moet zonder al te veel ‘gedoe’ kunnen. Dit willen we ook klanten laten ervaren. In het auditorium kunnen we straks webinars geven of andere events organiseren. Podcasts nemen we op in de “podcast room”. We hebben vaak stilgestaan bij de vraag “hoe kunnen we vanuit ons nieuwe kantoor met dezelfde mensen een nóg meer toekomstbestendige en hoogwaardige dienstverlening aan onze klanten leveren?”. De oplossing: ons beheer & support team krijgt een hele aparte sectie, een Networking Operations Centre, waar ze de omgevingen van onze klanten kunnen monitoren en beheren. Met alle onderdelen van een hybride werkomgeving is rekening gehouden. We willen een ontmoetingsplek voor medewerkers en bezoekers creëren. Bovenal moet het een plek waar iedereen zich thuis voelt.

Verhuizing volgen? 

Houd onze LinkedIn-pagina en de tijdlijn op onze website goed in de gaten voor de laatste updates omtrent de verhuizing. Vragen? Dan kun je ons altijd een chatberichtje sturen of bellen.

Het onafhankelijke programma Vitaal Bedrijf helpt organisaties stap voor stap op weg naar een vitale toekomst. Want aan de slag gaan met vitaliteit levert veel op: meer productiviteit, meer werkplezier en minder verzuim. Ons aangewezen vitaliteitsteam heeft veel tijd en aandacht besteedt om een vitaliteitsprogramma neer te zetten. Dankzij die inspanningen hebben wij begin oktober als de eerste IT-dienstverlener in Nederland het Vignet Vitaal Bedrijf uitgereikt gekregen. Om in aanmerking te komen voor het Vignet zijn we getoetst op een aantal thema’s en hebben we de vitaliteit van medewerkers via een (extern) onderzoek in beeld moeten brengen. Dankzij het Vignet Vitaal Bedrijf ziet iedereen in één oogopslag dat vitaliteit een belangrijk thema is binnen onze organisatie. Hier zijn we natuurlijk erg trots op!

 

Zo gaan wij om met vitaliteit

Het Vignet Vitaal bedrijf krijg je dus niet zomaar. Maar waar begin je met het opzetten van een blijvend vitaliteitsprogramma? Iedereen heeft andere wensen en behoeften rondom vitaliteit. Daar hebben we eerst onderzoek naar gedaan. Die resultaten hebben we, onder begeleiding van Loes Aarnink van Loes Voedingscoach, verwerkt in een zogeheten vitaliteitskalender. Vervolgens hebben we deze aan iedereen gepresenteerd tijdens de ‘vitaliteits kick-off’. Vol enthousiasme verliet iedereen de ruimte. There we go. De eerste stap richting een vitale cultuur is gezet. Activiteiten die al hebben plaatsgevonden of nog gaan plaatsvinden zijn een Preventief Medisch Onderzoek (PMO), workshops over voeding en mentale gezondheid, Stoptober, Kettlebell training, beachvolleybal, mountainbike- en hardloopclinics, schaatsen, gezonde lunches en een inloop-vitaliteitscafé. Het PMO is een activiteit die we jaarlijks willen laten terugkomen. De resultaten van het eerste PMO gebruiken we als 0-meting, en deze vergelijken we met de resultaten van volgend jaar. Zo kunnen we onszelf ook toetsen op vitaliteit. Het inloop vitaliteitscafé is er één keer per maand voor iedereen die vragen heeft over zijn of haar leefstijl of vitaliteit. Loes beantwoordt deze vragen of ze begeleidt iemand richting het gewenste doel. Ons vitaliteitsteam blijft zich de komende jaren inzetten om vitaliteit binnen KNNS verder te ontwikkelen en het vitaliteitsprogramma verder uit te werken.  

Whatsapp Image 2021 09 17 At 17 53 47 1
Whatsapp Image 2021 09 17 At 17 53 47 2
Volleybal
Rectangle Beeld Tekst
Whatsapp Image 2021 09 17 At 17 57 24

Ga ook voor een vitale cultuur!

Aandacht voor vitaliteit levert eigenlijk alleen maar voordelen. Wij hopen dat gezegd hebbende, ook andere organisaties te inspireren om met vitaliteit aan de slag te gaan. Wij gaan voor vitaal! Wie volgt?