Managed Services

24/7 managed services en preventief beheer.

Dankzij managed services kun je met een gerust hart ondernemen. Wij zorgen voor je volledige IT omgeving, inclusief devices, netwerken, processen en werkplekbeheer. Onze beheer aanpak is uniek, want dankzij slimme software kunnen we preventief problemen herkennen en voorkomen. Daardoor vinden er veel minder verstoringen plaats en blijven productiviteit én bedrijfskritische processen gewaarborgd.

Advies van een expert?

Managed services, managed (bijna) alles

Managed services zorgt voor nachtrust. Afhankelijk van je wensen beheren we je volledige IT omgeving - devices, netwerken, processen en werkplekken - of onderdelen ervan. We houden alles in de gaten. ‘s Nachts installeren we updates, we monitoren de capaciteit van je servers 24/7 en we checken doorlopend de veiligheid van je data en werkplekken. Zo weet je zeker dat servers, netwerken en werkplekken altijd hun werk doen, ook wanneer je te maken hebt met hoge eisen voor bedrijfskritische toepassingen.

Werkplekbeheer

Het centrale punt van alles wat je doet is steeds vaker je digitale werkplek. Zelfs vergaderingen en afspraken verschuiven door Teams van de boardroom naar je werkplek. Het is cruciaal dat deze altijd bijgewerkt, veilig en up- and running is. Daarom is werkplekbeheer is een belangrijk onderdeel van onze managed service dienstverlening. Een werkplek die goed functioneert, zorgt voor optimale productiviteit. Daarom voeren we bijvoorbeeld op afstand updates uit buiten jouw operationele werktijden zodat je hier geen hinder van ondervindt en leveren we 24/7 support.

Van proactief naar preventief beheer

Dankzij onze unieke preventieve werwijze lopen we niet achter de feiten aan, maar zijn we problemen voor. Dagelijks monitoren we - deels geautomatiseerd - tienduizenden meldingen over de gezondheid van jouw applicaties, servers en devices. Daardoor herkennen we problemen voordat ze ontstaan en kunnen we op tijd reageren. Doordat we 24/7 preventief beheer uitvoeren, komen jouw belangrijkste bedrijfsprocessen nooit in gevaar.

Geen SLA maar XLA

Een Service Level Agreement (SLA) is de overkoepelende term voor een set aan afspraken tussen de leverancier en de klant over geleverde diensten. Meestal gaan deze afspraken over de prestaties van de dienstverlening en IT omgeving. Wij geloven dat IT je bedrijf en processen moet faciliteren. Daarom zetten we een stap extra en werken we met een eXperience Level Agreement (XLA). Hierbij kijken we verder dan uptime en eventuele storingen. De XLA legt de nadruk op de beleving van jouw collega’s en de tevredenheid over hun ideale werkplek. Zo meet je écht de toegevoegde waarde van IT.