Telefonie

Altijd verbonden met cloud telefonie.

Binnen de moderne werkplek is iedereen verbonden met elkaar, waar je ook bent. Chatten, appen, mailen, bellen; communiceren doen we op veel verschillende manieren. Ontdek de mogelijkheden en flexibiliteit van online telefonie.

Advies van een expert?

Communiceren via de cloud: overal bereikbaar

Met de telefonie oplossing van KNNS communiceer je via de cloud waardoor je geen fysieke telefooncentrale nodig hebt. Deze techniek staat ook wel bekend als VoIP (Voice over IP). Het grootste voordeel van bellen via het internet is dat je niet meer afhankelijk bent van een vaste werkplek. Op die manier ben je altijd bereikbaar zoals jij het wilt.

Verzekerd van de nieuwste functionaliteiten

In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal de telefonie via de cloud nooit verouderen. Deze ontwikkelt automatisch met de nieuwe technieken mee. Hierdoor zijn operationele zorgen verleden tijd. Je bent namelijk verzekerd van de nieuwste functionaliteiten omdat het platform continu up-to-date blijft.

Schaalbaarheid en flexibiliteit

Je organisatie verandert continu; er komen nieuwe medewerkers bij, tegelijkertijd verlaten mensen de organisatie. Met cloud telefonie kun je gemakkelijk inspelen op groei en ontwikkelingen. Je kunt gebruikers en functies toevoegen op basis van wat jij nodig hebt. Schaalbaarheid en flexibiliteit zijn daarmee belangrijke voordelen van cloud telefonie.

Telefonie via Microsoft Teams

Voor organisaties die veel werkzaamheden onderbrengen in Microsoft Teams is telefonie via Microsoft Teams een mooie aanvulling. Werkzaamheden worden hierdoor namelijk steeds verder geïntegreerd. Bovendien biedt telefonie via Microsoft Teams diverse handige functionaliteiten zoals doorverbinden, muziek in de wachtstand en cloud voicemail. Maar ook het samenwerken wordt bevorderd door groepsgesprekken en gedeelde lijnen. Het beheren en controleren van oproepen doe je eenvoudig via het dashboard in Teams.