Onze support afdeling is niet uitbesteed aan een andere partij.
Je wordt altijd geholpen door iemand met kennis van ons systeem.
07:00 - 17:30 Bereikbaar
Heb je een vraag over je ICT-werkplek, de cloud, software of een documentoplossing? Stel hem aan de helpdesk.
Je kunt het incident ook online melden in onze portal.
Buiten kantoortijden is bovenstaand nummer bereikbaar voor de 24-uursdienst
08:30 - 17:00 Bereikbaar
Heb je vragen over je printer of plotter?
Stel ze gerust!
Geen klant en toch een reparatie op locatie?
Mijn laptop of PC gaat niet aan. Wat moet ik doen?
Heb ik nog garantie op mijn HP laptop, PC of beeldscherm?
Heb ik nog garantie op mijn HP server, switch of storage?
Mijn vaste telefoon doet het niet. Wat nu?
Mijn inktcartridge is nieuw, maar toch wordt er niet geprint, hoe kan dit?
Mijn grootformaatprinter geeft een storing. Wat nu?
De toner afvalbak (waste container) is leeg en nu werkt de printer niet meer. Wat kan ik doen?
Wat moet ik met de lege toners doen?
Ik kan niet inloggen in mijn werkomgeving. Wat moet ik doen?
Mijn toner is op en ik heb geen nieuwe gekregen. Waar kan ik een nieuwe bestellen?
Mijn internet doet het niet. Wat kan ik doen?