Hoi, hoe kunnen we je helpen?

Onze support afdeling is niet uitbesteed aan een andere partij.
Je wordt altijd geholpen door iemand met kennis van ons systeem.

Gesloten

Werkplek & IT

Heb je een vraag over je ICT-werkplek, de cloud, software of een documentoplossing? Stel hem aan de helpdesk.

Je kunt het incident ook online melden in onze portal.

Buiten kantoortijden is bovenstaand nummer bereikbaar voor de 24-uursdienst

Gesloten

Printers & Grootformaat

Heb je vragen over je printer of plotter?
Stel ze gerust!

Geen klant en toch een reparatie op locatie?

Mijn grootformaatprinter geeft een storing. Wat nu?

Indien je grootformaat printer een storing geeft, neem dan altijd even contact met ons op. Noteer van te voren wel de storingscode die de machine aangeeft.

De toner afvalbak (waste container) is leeg en nu werkt de printer niet meer. Wat kan ik doen?

Helaas is er niks om een lege tonerafvalbak (waste container) te omzeilen. Deze moet echt vervangen worden wil de printer weer gaan werken. Wij raden daarom altijd aan er twee te bestellen zodat je er eentje op voorraad hebt liggen. Houd het serienummer van de printer altijd even bij de hand wanneer je belt om een nieuwe toner te bestellen.

Wat moet ik met de lege toners doen?

Wij kunnen zelf helaas niks met lege toners. Er zijn twee opties waar je met de lege toners naar toe kan: Optie 1: vraag een Xerox Ecobox aan via http://www.xeroxdpd.com/xeroxnl/ Als deze box vol is met uitsluitend Xerox toners kun je d.m.v. het formulier aangeven dat de Ecobox geleegd mag worden. Deze worden dan door vervoerder DPD opgehaald. Werkt deze website niet direct dan kan er via deze e-mail contact worden opgenomen XNL.Backoffice.Consumables@xerox.com Optie 2: recycle de toners bij Stichting Aap. Dit is hetzelfde principe als de Xerox Ecobox alleen kun je bij Stichting Aap met meerdere merken terecht. Ga naar deze website: https://www.aap.nl/nl/help-mee/toners-en-cartridges

Mijn toner is op en ik heb geen nieuwe gekregen. Waar kan ik een nieuwe bestellen?

Stuur een mailtje naar jetadvice@knns.nl of bel even met 0885667620 onder vermelding van het serienummer van de printer. We kijken graag voor je na of deze al onderweg is en zorgen er anders voor dat er een nieuwe toner jullie kant op komt.

Mijn inktcartridge is nieuw, maar toch wordt er niet geprint, hoe kan dit?

Nieuwe inktcartridges worden bijna altijd geleverd met een sticker op de printkop die uitdroging in de verpakking voorkomt. Verwijder deze sticker om te zorgen dat er inkt uit de cartridge kan komen.

Heb ik nog garantie op mijn HP laptop, PC of beeldscherm?

Om te controleren of je nog garantie hebt op jouw HP device ga je naar de volgende website: https://support.hp.com/us-en/checkwarranty. Hier voer je het serienummer in en HP zal je het antwoord geven.

Ik kan niet inloggen in mijn werkomgeving. Wat moet ik doen?

Neem in dit geval altijd even contact op met de Helpdesk. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jij niet in kan loggen.

Heb ik nog garantie op mijn HP server, switch of storage?

Om te controleren of je nog garantie hebt op jouw HP Enterprise product (server, switch of storage ga je naar de volgende website: https://support.hpe.com/hpsc/wc/public/home. Hier voer je het serienummer in en HP zal je het antwoord geven.

Mijn internet doet het niet. Wat kan ik doen?

Je kan in dit geval altijd even de stekker van je router, switch en modem uit het stopcontact halen en sluit deze na een minuut weer aan. Meestal zijn de internetproblemen dan verholpen. Is dit niet het geval? Bel dan even met onze Helpdesk.

Mijn vaste telefoon doet het niet. Wat nu?

Haal de netwerkkabel uit het vaste telefoontoestel. De netwerkkabel is de kabel die naar binnen gaat bij de poort genaamd "internet". Laat deze er voor 30 seconden uit en stop hem vervolgens weer terug. Als je twijfelt of je de juiste kabel hebt, bel dan gerust even.

Mijn laptop of PC gaat niet aan. Wat moet ik doen?

Laptop: ontkoppel de adapter (indien aangesloten). Houd de aan/uit knop 30 seconden ingedrukt en probeer hierna het systeem te herstarten. PC: begin met het ontkoppelen van de stroomkabel. Druk vervolgens herhaaldelijk de aan/uit knop 10x in. Sluit de stroomkabel aan en probeer het systeem nogmaals op te starten.