De e-mails vliegen je om de oren. Inboxen stromen over. Structuur en overzicht houden hierin is cruciaal om efficiënt te blijven werken. Maar wat te doen met al die e-mail? Het meest efficiënt is om je berichten uit je e-mailprogramma direct op te slaan in een centrale documentdatabase.

Op deze manier worden de berichten opgeslagen, met eventueel gerelateerde documenten, in een veilige en georganiseerde omgeving. Doordat de data op een centrale plek staat, behoort het zoeken naar een mail of document tot het verleden. Met één muisklik heb je de mail en het bijbehorende proces, contactgeschiedenis en bijbehorende order van een klant zichtbaar.

Belangrijke voordelen hiervan zijn tijdswinst bij het zoeken en dat al die belangrijke en kritische informatie in de e-mail niet verloren gaan doordat het in persoonlijke mailboxen staat. In plaats daarvan is alle informatie uit de e-mail nu beschikbaar voor geautoriseerde gebruikers binnen je organisatie.

De voordelen van e-mailarchivering

  • Je koppelt alle informatie automatisch aan de klant.
  • Het wordt op een consistente manier opgeslagen.
  • Er is nog maar één versie van een mail of document: de juiste.
  • Je kan je eigen manier van werken en zoeken hanteren.
  • Helderheid in de gemaakte afspraken.
  • De opslagruimte op servers wordt efficiënter gebruikt.

Wil je meer weten?

Neem gerust contact op met Mark Contact opnemen