De data vliegt je om de oren. Uit alle hoeken en gaten van de organisatie en daarbuiten komt de data binnen. Vaak zien we dan ook dat het filteren en inzichtelijk krijgen van die gegevens een tijdrovende klus is. Een dashboard met de stuurinformatie die relevant is voor jou, biedt daarin een uitkomst. Zo zie je in één oogopslag wat goed gaat en waar extra aandacht nodig is. De tijdsbesparing die dit met zich meebrengt zorgt ervoor dat de kern van je zaak meer aandacht kan krijgen.

Door vragen uit de markt heeft KNNS drie kant-en-klare dashboards ontwikkeld.

Sales dashboard

Gaan de targets gehaald worden? Je ziet het in één oogopslag.

  • De omzettrend en KPI’s zoals bijvoorbeeld omzet, afzet en marge worden getoond. Hierbij is het zowel mogelijk om actuele cijfers te zien als in het verleden te kijken.
  • Bekijk en analyseer de factuurhistorie.
  • Zie in één klik de omzetdetails. Maak ook gerust de keuze tussen de omzet per periode, per accountmanager of per assortiment.

Financieel dashboard

Zie snel en eenvoudig waar het geld vandaan komt en waar het aan wordt uitgegeven.

  • Krijg overzicht over de status van financiële KPI’s. Denk aan solvabiliteit, debt ratio en liquiditeit.
  • Een balans over elke afzonderlijke administratie of over alle administraties.
  • Een zeer uitgebreide debiteuren- & crediteurenanalyse.

Service dashboard

Overzicht van de helpdesk en in hoeverre de gestelde dagelijkse doelen worden gehaald op deze afdeling. Dit dashboard bevat onder ander het volgende:

  • Bezettingsgraad
  • Afhandeltijd
  • Reactietijden
  • SLA’s
  • Tijd tot een case is afgehandeld
  • Aantal cases
  • Onderwerpen van de cases

Wil je hier meer over weten?

Neem dan gerust contact op met Mark Contact opnemen