Gemeente Tilburg profiteert van ongecompliceerde service

Voordat KNNS in beeld was, was het voor de gemeente een uitputtende taak om bij elke storing te checken of er nog garantie op het apparaat zat, en bij wie ze dat konden claimen.

“Voor een grote gemeente als Tilburg is het van belang dat de service efficiënt en snel verloopt,” zegt Danny Meijer, sales support-medewerker bij KNNS en mede-verantwoordelijk voor de service-implementatie voor de gemeente Tilburg. “Voor storingen aan printers sturen we direct een monteur langs. Bij alle andere hardware-storingen komen de apparaten via de helpdesk bij KNNS binnen. Daar kijken we vervolgens of er nog garantie op het apparaat zit. Als dat niet het geval is, wordt er een offerte gemaakt voor de kosten van de reparatie.”

Een contactpersoon voor alle service

De hardware die gemeente Tilburg gebruikt, wordt aangeschaft bij verschillende partijen. “Het is dan prettig dat alle service via één partij, te weten KNNS, verloopt,” merkt Aniek Vermeulen op. “We werken met één contactpersoon,” vervolgt ze, “we vullen een formulier in, dat sturen we op. Vervolgens krijgen we een incidentnummer. We worden per mail op de hoogte gehouden en sporadisch hebben we telefonisch contact. Dat werkt heel prettig.”

Goedwerkende hardware

Vermeulen is samen met een collega verantwoordelijk voor werkvoorbereiding en planning. Ze weet als geen ander dat een goede voorbereiding niet mogelijk is zonder goedwerkende hardware. Vermeulen: “Er circuleren bijvoorbeeld 1200 tablets binnen onze gemeente, die zijn hard nodig om ons werk goed te doen. Als er dan een barst in het scherm zit, willen we dat dat snel gerepareerd wordt. KNNS levert die service.”

Snel, efficiënt en goed beveiligd

Inmiddels levert KNNS al 5 jaar hardware-service aan gemeente Tilburg. Met ongeveer 5 incidenten per maand, zijn dat aardig wat hardware-reparaties die KNNS naar tevredenheid heeft uitgevoerd. Meijer: “Een gemeente moet tegenwoordig steeds efficiënter te werk gaan. Daarbij mag bijvoorbeeld niet de beveiliging van hardware over het hoofd worden gezien. Continue support zorgt er voor dat de hardware die de gemeente gebruikt, optimaal werkt en dus ook optimaal beveiligd is.”

Wil je meer weten?

Neem gerust contact op met Danny.