KNNS helpt Anylinq met gecentraliseerde telefooncentrale

Managed voice is een dienst waarmee één telefooncentrale in de cloud wordt gerealiseerd die eenvoudig locaties en vestigingen koppelt, was voor AnyLinQ, met kantoren in Nederland en Spanje de ideale oplossing.

Officemanager Paula van Melsen: “Onze vestiging in Spanje, waar onze commerciële binnendienst kantoor houdt, maakte al gebruik van managed voice. Het was voor ons een kwestie van tijd dat de Nederlandse vestiging hetzelfde, flexibele systeem zou gaan gebruiken.” KNNS kwam met de Nederlandse kant van AnyLinQ in contact na de succesvolle implementatie in Spanje. “Ze waren dringend op zoek naar een goedkope en flexibele manier om snel met de vestiging in Spanje te communiceren,” vertelt Kevin van Geest, accountmanager van KNNS . “Managed voice is daarvoor de ideale oplossing.”

Snel én winstgevend

Managed Voice maakt voor meerdere vestigingen gebruik van een gecentraliseerde telefooncentrale. Investeren in telefooncentrales is niet langer nodig en de telefoonrekeningen worden aanzienlijk lager omdat alle onderlinge gesprekken intern zijn. Bovendien bevindt de nieuwe gecentraliseerde telefooncentrale zich in de cloud, het op- en afschakelen van vaste toestellen gaat ultrasnel en dat maakt een organisatie als AnyLinQ bijzonder flexibel. “We bellen nu vanuit Spanje naar Nederland tegen lokaal tarief,” vertelt Van Melsen enthousiast. “Dat gaat over internet en is snel, flexibel en soepel. Onze servicedesk-medewerkers loggen in op de wachtrij van de servicedesk. Naargelang de lengte van de wachtrij kunnen ze in een mum van tijd in- en weer uitloggen.” Zowel Van Melsen als Van Geest zijn ook zeer te spreken over het werk van KNNS service engineer Tim Franssen, die het hele project begeleidde. “Tim heeft het allemaal supersnel geïmplementeerd en was heel flexibel in zijn werkwijze. Het project was in 2,5 week geregeld!”

Wil je meer weten?

Neem gerust contact op met Bas.