Paul Brand - 18 mei 2018

KNNS gebruikt Bomgar voor een betere klantenservice

Voor een betere, klantgerichtere en efficiëntere afhandeling van vragen aan de klantenservice gaat KNNS gebruik maken van Bomgar Remote Support per 21 mei 2018. Met deze applicatie geeft KNNS de klant het stuur in handen. Je krijgt de keuze om zelf te bepalen wanneer en door wie je wordt geholpen. Als er geen gebruik wordt gemaakt van die optie, dan komt een vraag gewoon in de wachtrij en wordt die zo snel mogelijk opgepakt.

Waarom Bomgar?

Vanaf ieder device

De digitale moderne werkplek up-to-date en operationeel houden is een continu proces. Mede geredeneerd vanuit de 24-uursdienst is het prettig wanneer een medewerker de klant vanaf ieder device kan helpen. Nu kan dat. Of het nu een vaste pc of een smartphone is, een servicemedewerker van KNNS kan je helpen.

Live meekijken

Twee weten er meer dan één. En drie weten er weer meer dan twee. Omdat principe waar te maken, kunnen wij nu gemakkelijk een specialist erbij halen om jou snel verder te helpen.

Ontzettend veilig

De verbinding die tot stand wordt gebracht om een servicevraag te beantwoorden is volledig geëncrypt en gecodeerd. De sleutel om de encryptie te herleiden vervalt na iedere sessie, wat de veiligheid borgt. Sessies kunnen alleen door geautoriseerde KNNS-medewerkers tot stand worden gebracht.

Hoe werkt Bomgar?

Wanneer je voorheen een probleem of storing had, belde je ons op en werd je gevraagd om TeamViewer te downloaden zodat wij konden meekijken naar het probleem. Dat is vanaf nu makkelijker. Dankzij deze nieuwe tool heeft KNNS een speciale portal waar jij als klant je probleem meldt. Zo zijn zaken gecentraliseerd en kunnen wij altijd teruglezen wat er door wie aan je digitale werkplek is gedaan. Dat bevordert de efficiëntie, afhandelingssnelheid en houdt alles veilig. Dat laatste is ook prettig gezien de AVG/GDPR.

Handige functionaliteiten

  • Support mogelijk naar Windows, Linux, MacOS, Apple iOS en Android devices.
  • Een sessie gaat niet verloren als een systeem wordt herstart.
  • Specialisten kunnen worden toegevoegd aan een sessie om sneller een probleem op te lossen.
  • Met een klanttevredenheidsonderzoek aan het einde, kun je beoordelen hoe je het vond. Op die manier blijft de serviceverlening zich gericht verbeteren.

Belangrijk om te weten

Voorheen gebruikte KNNS de software van TeamViewer om jou als klant te helpen. Vanaf 21 mei 2018 kan je al via de nieuwe speciale portal op basis van Bomgar je vraag stellen aan de helpdesk. TeamViewer vervalt binnen KNNS per 1 september 2018. Dat houdt dus concreet in dat wij jou enkel via de nieuwe portal verder helpen na 1 september.

Hier laat je de documenten in Office 365

Lees artikel